ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik. A weboldal működésével és a szállásfoglalás folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján történő szállásfoglalásra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a weboldalon https://panonest.hu/adatkezelesi-tajekoztato/
- Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Hirkó Horváth Viktória
A szolgáltató székhelye: 3855 Fancsal, Arany János utca. Hrsz.: 1161
A szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@panonest.hu
A szolgáltató képviselője: Hirkó Horváth Viktória
Adószáma: 57972107-1-25
Telefonszáma: +36 20 265 7376
A szerződés nyelve: magyar
- Alapvető rendelkezések:
2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Irányadó továbbá a jelen ÁSZF alapján megvalósított adatkezelésekre a Szolgáltató adatkezelési szabályzata is, mely elérhető a https:// panpnest.hu/adatkezelesi-tajekoztato
2.2. A jelen ÁSZF 2022. február 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosítások a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 15 (tizenöt) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználónak joga van arra, hogy ha és amennyiben a módosított ÁSZF-et elfogadni nem kívánja, úgy azt annak hatálybalépéséig a Szolgáltatóhoz intézett egyoldalú nyilatkozatával azonnali hatállyal felmondja. Amennyiben Felhasználó a módosított ÁSZF hatálybalépéséig a szerződést nem mondja fel, úgy az ÁSZF a módosított tartalommal marad hatályban az ő vonatkozásában.
2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa, az ÁSZF-ben, és az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult az oldal tartalmának megtekintésére.
2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
- Szállásfoglalás
3.1. A szállás interneten keresztül, a panonest.hu weboldalon keresztül foglalható.
3.2 Jelen ÁSzF feltételei a telefonos vagy emailen történő foglalás esetén is érvényesek.
3.3. Szállásfoglalás weboldalon keresztül
3.3.1 A szállásfoglalás az érkezési és távozási dátum megjelölésével, valamint az érkezők létszámának megadásával történik. Az adatok megadása értelemszerűen, a kitöltési mezők segítségével történhet.
3.3.2. A szabad lakóhelyek függvényében a Vendég kiválaszthatja, hogy melyik lakóegységet kívánja elfoglalni.
3.3.3. A teljes időtartamra érvényes foglalási díj a lakóegység képe alatt látható. Az ár Forintban értendő és tartalmazza az ÁFA-t valamint az idegenforgalmi adót.
3.3.4. A foglaláshoz szükséges adatokat (teljes név, lakóhely, elérhetőségek) kötelező megadni, ahhoz, hogy a foglalás megtörténjen.
3.3.5. A „foglalás most” megnyomásával véglegesíthető a szállásfoglalási igény.
3.4 Emailen vagy telefonon történő foglalás esetén, a Vendég közvetlenül az Üzemeltetővel egyeztet, aki bekéri a szükséges adatokat és így rögzíti a szállásfoglalási igényt.
3.5 Minden foglalás esetében, a beérkezett igényt követően, az Üzemeltető egy megerősítő e-mailt küld a megadott email címre. A levél tartalmazza a rögzített adatokat, a szállás megnevezését, az időtartamot és a létszámot, valamint a kért szolgáltatásokat és a teljes foglalás ellenértékét, valamint a fizetés módját. A foglalás akkor válik érvényessé, ha a Vendég a megerősítő levélre a megadott határidőig válaszol, azaz a foglalást írásban visszaigazolja. A Vendég visszaigazolásának elmaradása esetén a foglalást törli a Szolgáltató.
- Fizetés
4.1. A fizetés vagy előre utalással vagy a helyszínen készpénzzel történhet. Helyszíni bankkártyás fizetés vagy egyéb fizetőeszközzel (pl.: SZÉP kártya) a fizetés nem lehetséges.
4.2 Az Üzemeltető által küldött megerősítő levél tartalmazza a foglalás során a Vendég által választott módozatot. (előre utalás vagy készpénz) Utalás esetén a megerősítő levélben megjelölt időpontig meg kell történnie az utalásnak. Ennek elmaradása esetén a foglalás törlődik.
4.3. A fizetést követően az Üzemeltető a fizetett összeggel egyenértékű, a foglalás során megadott névre szóló számlát küld.
- Egyéb feltételek
5.1. A foglalás legkésőbb 15 naptári nappal az érkezés előtt mondható vissza, kizárólag az info@panonest.hu elektronikus mail címre küldött levéllel. Érvényes lemondás esetén a teljes foglalási összeg visszautalásra kerül. Kései visszamondás esetén a Szolgáltató jogosult a teljes foglalási összeget megtartani.
5.2. A lakóegységet az érkezés napján, 15 és 20 óra között lehet elfoglalni, a távozás napján délelőtt 10 óráig el kell hagyni. A fentiektől való eltérés esetén a Szolgáltató jogosult extra díjat felszámolni.
5.3. A Szolgáltató jogosult a foglalást azonnali hatállyal visszamondani, ha Vendég viselkedése veszélyt jelent másra vagy önmagára, zavarja mások nyugalmát vagy kárt okoz a szállás bármely egységében. Ebben az esetben a foglalási díjat a Szolgáltató jogosult megtartani.
5.4. A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy, a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni. Az okozott károkat a Szolgáltató jogosult megtéríttetni a Vendéggel.
5.5. Háziállat a szállásra bevihető, de minden olyan károkozásért melyet a Vendég által hozott kisállat okoz a 5.4-es pont szerint felelős.
5.6 A lakóingatlanok belső helyiségeiben a dohányzás tilos. A tilalom vonatkozik elektromos cigaretták minden típusára is.
5.7 A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
5.8. A vendégek mindenkor kötelesek a házirend betartására, melyet a szálláson nyomtatott formában és a weboldalon is megtalálnak.
- Szolgáltató kötelezettségei és jogai
6.1 A Szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint, az elvárható legjobb minőségben teljesíteni.
6.2 A Szolgáltató köteles az írásos panaszokat kivizsgálni, azokra mielőbb reagálni, és a folyamatot teljes egészében dokumentálni.
6.3 A Szolgáltató minden esetben köteles gondoskodni a vendégek adatainak védelméről és az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak szerint eljárni.
6.4. Elháríthatatlan akadály (Vis Major) esetén a Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal elállni a szerződéstől. Ilyen esetben törekszik arra, hogy a Vendég ért kárt és hátrányt a lehető legkisebbre korlátozza és mindent megtesz, hogy a vendéget kárpótolja.
- Vitarendezés
7.1. Szolgáltató és Vendég a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni, megegyezésre törekszenek.
7.2. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a Magyar Köztársaság törvényei, rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.
panonest.hu ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓJA
I. Általános rész
A tájékoztató célja | PANONEST.HU a jelen dokumentum (a továbbiakban: Tájékoztató) útján közérthetően és átláthatóan ad részletes tájékoztatást a személyes adatokkal kapcsolatos adatkezelési tevékenységéről. |
Az adatkezelő megnevezése, elérhetősége, az adatvédelmi tisztviselő neve és elérhetősége | A személyes adatok kezelője (a továbbiakban: Adatkezelő):
név: Hirkó Horváth Viktória székhely: 3855 Fancsal, Arany János utca. Hrsz.: 1161 képviseli: Hirkó Horváth Viktória telefon: +36 20 265 7376 e-mail: info@panonest.hu honlap: https://panonest.hu |
Az adatkezeléshez kapcsolódó alapvető fogalmak | Az adatkezeléssel kapcsolatos fogalmakon az alábbiakat kell érteni:
a) Személyes adat: az azonosított vagy azonosítható természetes személyre (az érintettre) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható. b) Személyes adatok különleges kategóriái: a faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok. c) Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés. d) Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, így különösen az Adatkezelő, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja. e) Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az Adatkezelő nevében személyes adatokat kezel, az adatfeldolgozó igénybevételéhez az érintett hozzájárulására nincs szükség, azonban az adatfeldolgozó személyéről az érintettet tájékoztatni kell. f) Címzett: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak. g) Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez. h) Felügyeleti hatóság: egy tagállam által a GDPR 51. cikkének megfelelően létrehozott független közhatalmi szerv, Magyarországon a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH). |
Panasz benyújtásának joga,
Bírósági jogorvoslathoz való jog |
Amennyiben az érintett úgy ítéli meg, hogy az Adatkezelő a személyes adatok kezelése során megsértette a hatályos adatvédelmi rendelkezéseket, úgy jogosult panaszt benyújtani a felügyeleti hatósághoz:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 55. Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5. Telefon: +36 (1) 391-1400 Telefax: +36 (1) 391-1410 Honlap: www.naih.hu E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu Amennyiben az érintett úgy véli, hogy az Adatkezelő a személyes adatok kezelése során megsértette a hatályos adatvédelmi rendelkezéseket, bírósági jogorvoslattal is élhet. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A pert az Adatkezelő székhelye szerinti törvényszéken (Fővárosi Törvényszék) kell megindítani, azonban az érintett a pert a belföldi lakóhelye, ennek hiányában a belföldi tartózkodási helye szerinti törvényszéken is megindíthatja. |
1. Adatkezelések
Az adatok címzettje, illetve a címzettek kategóriái | A személyes adatok címzettje az Adatkezelő adatfeldolgozói, valamint
a) számlázási adatok: NAV b) vendégéjszakák: Helyi önkormányzat c) foglalási adatok: Magyar Turisztikai Ügynökség (kizárólag statisztikai adatok anonimizálva) |
|||||||
Adatfeldolgozó igénybevétele | Az Adatkezelő az alábbi adatfeldolgozó(ka)t veszi igénybe: | |||||||
Adatfeldolgozó neve KBOSS.hu Kft. (szamlazz.hu) |
||||||||
Adatfeldolgozó elérhetősége 1031 Budapest, Záhony utca 7. |
||||||||
Tevékenység számlázó rendszer |
||||||||
Időtartam folyamatos |
||||||||
Egy adott tevékenység ellátásához az Adatkezelő jogosult a fentieken kívül eseti jelleggel egyéb adatfeldolgozót is igénybe venni, amelyről egyedileg tájékoztatja az érintettet. | ||||||||
Érintettet megillető jogok | A jelen fejezetben ismertetett adatkezeléssel kapcsolatban az érintett az alábbi jogokat gyakorolhatja:
Tájékoztatáshoz, Hozzáféréshez, Helyesbítéshez, Korlátozáshoz, Panasz/jogorvoslat benyújtásához való jogot. |